Tältning hos Aattid = SKITKUL!

Hejhej. Jag ska berätta liiiiiite grann av allt vi har gjort, sen ska jag gå och sova.

Igår/Måndag: Jag for till Astrid lite före än Pau. När hon också hade kommit så hoppade vi studsmatta ett litet tag och sen vet jag inte vad vi gjorde? Jag tror att vi badade.. Jo! Vi gick ner till Astrids båt och vadade lite grann. Sen tog vi cyklarna och for till "Springbacken" . Där badade vi ett tag och så fotade vi. Sen cyklade vi tillbaka till Astrid och då tror jag att vi typ for till Bränna och köpte godis och dricka. Efter det satte vi upp tältet och satte in våra grejor. Sen var väl klockan typ kring 23:00, kanske? Då gick vi in och skulle se en film som heter Mean Girls men då kom vi på att Astrid har ju Wii så vi spelade Mario Kart nästan hela kvällen/morgonen. När vi slutade spela så var klockan kring 05:00. Då gick vi in i tältet och satte oss. Pauliina ville sova men det ville inte jag och Astrid så vi höll på och kittla Pau tills hon blev galen. Ja herregud vad vi skrattade, Pauliina också, haha (; Men tillslut fick hon nog så hon släpade ut sovsäcken och la sig på studsmattan och sov. Jag tror inte att hon var trött, hon vill bara inte vara trött på dagen sen. Iallafall så gick jag och Astrid ut ur tältet typ vid 06:15 på morgonen och satte oss under studsmattan och tryckte på mattan så att det började gunga där Pau sov. Vi ville inte hoppa på studsmattan för då skulle vi ju ha väckt henne.. Efter det gick vi och la oss. Och då
somnade vi, 07:30.
Idag: Självklart så var Astrid och Pauliina redan uppe när jag vaknade. Det var ganska tidigt då, jag vet inte exakt vad klockan var men tidigt iallafall. Vi var tvungen att gå in och sova iallafall för att det var stekhett inne i tältet. Sen när vi vaknade upp igen så hann vi bara äta lite pizza och sen ta på oss badkläder innan vi for till Springbacken och badade. Det var kallt i vattnet först när man kom i men sen blev det varmt. Vi hade vattenkrig och sånt där, vi hade jättekul. Efter att vi hade varit där så for vi hem till Astrid och spelade Wii igen. Sen tog vi ner tältet och då kom mamma och hämtade mig. Nu sitter jag här hemma igen och tittar på 27 dresses. Jag har sett den förr men det går alltid att se såna här filmer igen (;

Vet ni? Jag lvoade att ajg skulle sätta in bilder idag från vår "tältning" men kameran dog! Så ni får vänta tills jag antingen har laddat betterierna eller så lånar jag bilder av Astrid om hon har laddat upp dom.. Ni får inga bilder ikväll iallafall. Men om jag får kameran imorgon, då jäklar, då ska jag fota! 14:00 imorgon ska jag med Amanda och köpa mjukglass så jag får hoppas att kameran har kommit då! Mmh, men nu ska jag se på filmen och sen ska jag soova ;) Syns imorgon, BYE.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Snygg blogg:)

Gillar att den är rosa;)

2009-07-01 @ 10:11:50
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: Astrid

Jo , det är bara att du lånar bilder av mig .

2009-07-01 @ 16:54:02
URL: http://aattid.blogg.se/
Postat av: Bettan

Tack tack:)

Vad ska du göra typ ikväll då??

2009-07-01 @ 17:12:30
URL: http://busbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0