Perfect!

Hejhej. Jag är såå trött. Det blev ganska sent igår, jag började se en film som hette Pakten efter  2 ½ men. Den var ganska bra, tråkig men bra.
Jag har bestämt mig. Jag ska köpa en Nikon D40 så fort jag har råd. Jag tycker att det vore bara onödigt att köpa en mer komplicerad (och dyrare) eftersom att Nikon D40 absolut duger, jag är ju inte så hemskt teknisk så det blir bra med en lagom komplicerad. Men det är bara det att dom säljer slut fort! På www.plusfoto.se finns det inga på lagret och på www.ellos.se har dom slutsålt och om man köper någon annanstans så har jag inte råd! Jag får hoppas att när jag har fått ihop mina pengar så har dom fått in kamerorna.
Nu sitter jag och spelar ett skit tråkigt spel. Det finns ingenting att se på tv och inga av mina vänner är hemma. Perfekt!
Jag ska gå ut och sätta mig, det är så varmt. Hejdåå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vill du vara med i min veckans blogg tävling?

kommentera isåfall detta inlägget, där står vad priset är mm.. : http://thjenni.blogg.se/2009/june/vill-du-bli-veckans-blogg-har-i-min-blogg.html#comment

2009-06-23 @ 15:52:33
URL: http://thjenni.blogg.se/
Postat av: jennifer

tyvärr, ha rredan valt ut dom tävlande;(



men jag säger till dig nästa gång!



men du får gärna rösta på vilken du tkr har den finaste designen!



kram

2009-06-24 @ 21:15:36
URL: http://thjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0