Varm och kall tältnatt.

Hejhej. Lilla Paow sover ännu så jag passar på att skriva lite grann.. Ja, igår kväll så var det ganska så kallt, bara 14° grader så vi svettades inte direkt. Vi låg i tältet till 03:00 för då gick mamma ut och rastade hundarna och då hörde hon att vi var vakna så då fick vi ta in Wille med tältet så han sov med oss. Mamma sa att han hade "gråtit" hela natten när inte vi hade varit där (: Efter att han hade kommit in så tror jag att vi somna? Eller vi låg nog och pratade till kl. 04:00 och då somnade vi nog.
Imorse så vaknade jag av att jag höll på och dö. 27° grader var det i tältet så det var inte konstigt att vi höll på att torka ut där inne. Vi gick iallafall in i huset då och la oss och nu har jag vaknat. Jag var tvungen att sätta in nycklarna i BMW:n för att Johnny (pappas systers man) skulle tyo komma och hämta nå släp och mamma och pappa är i Luleå. Så jag passade på att gå ut med hundarna också. Nu kan jag inte somna om så jag vet inte vad jag ska göra.. Pauliina kanske får damp på mig om jag väcker henne, jag har ju aldrig testat. Det är nog bäst att låta lilla Pauliina sova (:

Jag vet inte om det blir något poolbesök idag.. Det är rätt så molnigt ute, då blir det ju kallt om solen går i moln.. Men molnen är ju vita och tunna så det blir nog inget regn? Eller ? Hoppas dom försvinner fort iallafall för molniga dagar vill vi inte ha.
Nej, nej, nej, nej! Jag har fått ett jääätte stort myggbett under ögat! Det syns typ inte det är bara en liten prick men sen när jag chisar (eller tjisar, hur man nu stavar det) med ögonen så blir det helt bulligt under ögat. Jag har kylt med en isbit så att.. jag vet faktist inte varför men jag har för mig att det är bra? Så att det inte sväller eller nå sånt är det väl tror jag..

Men nu ska jag chansa, jag ska gå och försöka väcka Pauliina, jag meddelar sen om jag lever eller inte. Kram på er nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0