You make me complete.

Hello, fatta vad tur jag hade idag! Min tandläkare ringde till oss imorse och sa att han var sjuk så att jag skulle komma till tandläkaren på undersökning NÄSTA vecka! Så jag kunde sova hur länge jag ville idag och det blev till 13:00. Sen så fick jag pallra mig till dushen och tvätta håret innan jag ringde Pauliina. Det har ju varit varmt väder idag, så självklart måste man ju passa på att äta mjukglass då =) Jag cyklade inåt Bränna och mötte upp henne vid Fenix. Efter att vi hade tjockat i oss glass så cyklade vi hem till mig och hoppade studsmatta. Och så åt jag och sånt.
Sen så fick vi skjuts till Pauliina och där så kollade vi på hennes gerbil - unge. Efter att hon hade ätit så gick vi till skogen och sökte efter nån fågel unge som typ var skadad, lite meningslöst faktist, det ända vi hittade var träd, träd och lite mer träd. Några mygg bett fick jag också. Iallafall så cyklade vi till lekparken sen, jag vet inte hur men vi lyckades göra så att jag flög av cykeln och så blev det lite suddigt.. Sen så såg jag Pau som stod böjd över mig och sa:
Pau: Neeeej, jag hade sönder dig, eller hur ??!!!
Jenny: Nää.. Jag tror att jag är hel..
Jag hade ju på mig korta shorts och tunna, vita leggins så självklart gick ju legginsen sönder, och så är dom ganska blodiga nu. Men det kändes inte alls faktist, jag har fått skrubbsår på knäna och så .. Sen så höll Pau hela tiden på och tjata om att hon hade haft sönder mig och så, tillslut blev det liiiiite irriterande.
Men nu sitter jag och ser på Scrubs, det är det konstigaste ´"komedi" program jag vet! Är det jag som har konstig humor eller är det här programmet faktist roligt?? Jadu..
Okej, nu ska jag gå och lägga mig i sängen och läsa Breaking Dawn, den svenska versionen, Så länge vi båda andas. Den är såååå bra och jag hann läsa ganska så mycket igår, jag är i slutet på "Jacobs" del så att jag tror att jag kommer hinna med att läsa ut den ikväll. Om jag inte somnar förstås =) Heejjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0