Sommar? Don´t think so..

Hello. Idag har jag vaknat tidigt, jag skulle hinna åka med mamma till farmor så jag steg upp kring 10:00. Hos farmor åt jag pannkakor, yummie =) Sen så for jag hem och städade mitt rum. Jag kom på en grej och det är att jag behöver en större garderob! Jag köper aldrig kläder och då menar jag verkligen ALDRIG! Dom ända få gångerna är när jag är i Luleå hos Charlotte, då brukar vi gå på affärer och det slutar ju alltid med att jag eller Charlotte köper nåt åt mig men det är ändå inte så ofta. Och så har jag ju "ärvt" endel kläder utav mina systrar så det kanske är därför..
Iallafall så hann jag precis klart med att städa innan Pau kom. Vi gick på datorn på direkten och spelade, och ännu är vi här, ja shit asså, vi kommer få fyrkantiga ögon tillslut.. Men imorgon så ska vi vara ute, vare sig det åskar eller STEKER så ska vi vara ute och inte sitta här inne och nörda oss..
Snart ska vi gå ut till husvagnen där vi ska sova inatt. Vi kommer troligen att smyga ut på gården och hoppa studsmatta inatt, det beror på om det är kallt för det är ju inte så kul att springa ut i en t-shirt och trosor då!

Nu har vi fått klart för oss vad vi ska göra på midsommar! Det är ju redan i helgen (man kan ju inte alls fatta det på vädret) så vi har fått en inbjudning =) Hela min familj (tror jag, om inte syrrorna vill så kanske det inte blir) har blivit inbjudna av Ola att komma till deras stuga i Ansvar och sova över. Dock ska vi ta med oss vår husvagn så ska typ mamma och pappa och kanske syrrorna sova där medans jag och Pau sover i en egen stuga. Det var inte meningen att min familj skulle vara där men nu blev det som det blev.
Men nu ska Pau skriva ett inlägg så ByeBye.

XOXO  Always Jenny .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0