Just a minute.

Hello. Nu är jag hemma igen. Vi låg ett tag i sängen innan vi steg upp, det gjorde jag iallafall. Sen så ställde sig matty upp och tittade på mig, och så sa hon:

 Matty - Vet du vad klockan är?
 Jag   - Nää..
 Matty - 08:30.
 Jag   - Ojj..
 Matty - 08:30, och sen så plussar du på tre timmar!
 Jag   - ..
 Matty - Den är HALV TOLV.
 Jag   - ..

Jag hade inte tänkt sova såå länge, det var igentligen meningen att mamma skulle hämta mig 08:30 så hon hade ringt mig typ 5 gånger medans jag sov. Men sen när jag ringde henne så ides hon inte komma så vi började se en film. Sen åt vi frukost och så. Sen gick vi upp på Mattys rum och skrev ett brev som vi satte i en flaska, sen så cyklade vi till Hälla bron och kastade den i vattnet. Undrar vem som hittar den..
Snart ska jag gå och hämta mina kläder ur tvätten och vika ihop dem. Det är sååå jobbigt men jag måste göra det idag så att jag kan sova länge imorgon. Jag har ju trots allt SOMMARLOV =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0