090618 - god morgon =)

H£LL0. Kan ni fatta hur tidigt jag har vaknat idag? Kvart i åtta! Det är helt sjukt tidigt för att vara jag. Men mamma väckte mig för att hon inte hann gå ut med hundarna före hon for på jobbet så jag var tvungen att gå ut med dom. Det är inte så jobbigt men det blir tröttsamt när man måste gå ensam med dom så det blir ju två rundor. Än så länge är det för svårt att gå med dem båda för mig. Wille har jag inga problem med men Bonne drar ju så hemskt och WIlle gör det Bonne gör så det blir ju bara kaos! Iallafall så kunde jag inte somna om sen så jag har sett en urdålig film och så har jag spelat lite sims 2. Jag får igentligen inte spela det på den här datorn så jag måste komma ihåg att röja undan alla bevis när pappa kommer hem.

Imorse var det varmt. Ganska varmt iallafall, närmare 20 grader faktist. Men nu har det blivit piss väder igen. 12 grader. Det riktiga sommarlovet börjar inte förrän det har blivit varmt och soligt igen! Men igentligen ska man väl inte klaga, det hade ju kunnat vara värre =)
Nu ska jag gå ut med hundarna igen, Wille är baki dörren och krafsar så jag tror att det är vad han är ute efter. Sen ska jag väl se nån film igen eller kanske cykla till farmor. Orkar inte ringa nån kompis idag, jag har varit med Pauliina typ hela veckan och så ska jag ju sova i deras stuga i Ansvar typ i morgon så idag ska jag slappa. Fast jag tror att det i slutändan blir så att jag far till nån iallafall. Det brukar bli tvärtemot vad jag har tänkt så. Men men..
Juste jag skulle ju ut med hundarna! βγε.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0