Till dig MJ .

Jag sitter och läser lite bloggar och nu fattar jag hur stort det är att MJ har dött.. Nu fattar jag varför alla älskar honom. Synd att jag fattade det precis en dag efter hans död.. Han har berört så många med sina låtar. Nu tycker jag mest synd om honom för att folk trackade ner honom (när han levde..) på grund av hans ansikte och alla hans plastikoperationer. Jag menar, det är ju endå hans val! Förlåt måste jag också säga, för att jag var en av dom som gjorde det.. Som inte tyckte om honom på grund av hans face, men nu känns det nästan  ut som om jag ska börja gråta eller något.. Nejdå, inte gråta men jag känner mig ganska deppig.. Och så tycker jag synd om alla som köpte biljetter till hans kosert i London som har sett ifram emot att få se honom för första gången och då dör han.. Iallafall så har jag lyssnat på lite låtar av honom. Min klara favorit just nu, som verkligen berör är Earth Song och då menar jag texten.




                                                                 R.I.P   1958 - 2009



 Michael Jackson, du kommer alltid att finnas kvar i alla dina fans hjärtan. Du kommer alltid att vara en pop - legend.
 Rest In Pease.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0