Vampyrbett under foten..

Heello. Pauliina har farit hem nu så jag är ensam hemma. Herregud vad vi skrattade igår. Allting som jag gör tycker hon är skitroligt! Tillslut så somnade vi iallafall.

Jag vaknade först imorse. Jag skulle gå på tv men direkt när jag ställde mig så ramlade jag ner igen. Det gjorde så ont i min fot! Då kollade jag under foten och då hade nån jäkla vampyr (mygga) varit och sugit mitt blod där! Så nu kan jag inte gå utan min special gjorda strumpa som pau och jag gjorde.
Det är varmt ute idag tror jag. När jag och Pau rymde ut genom fönstret och hoppade på studsmattan tidigt imorse så var det ganska varmt! Jag blev helt rasande när vi kom på det eftersom att vi hade ju igentligen kunnat tälta! Men gjort är gjort så vi får ta det en annan gång.
Ikväll tror jag inte att jag ska sova hemma. Jag tror att vi (jag, pau och kanske nån mer) ska fara till Pauliinas stuga i Ansvar och sova över inatt. Om det går för Ola då såklart. Men nu ska jag gå och klä på mig. Tjoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0